کلیه ها اشتباه و علائم مشکلات کلیوی ممکن است بروید
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر شما مانند بسیاری از بیماران من تا چیزی را اشتباه می رود کلیه ها بسیاری از نگرانی– نیست. اما اين اندام ها کمی سخت کوش به سزاوار بهتر! کلیه ها برای بسیاری ازتوابع مهمی از جمله فیلتر کردن سموم از خون خود را به عهده دارند.

واقعیت قابل توجه اینجا است: هر 30 دقیقه، تمام خون در بدن شما سفر از طریق کلیه ها.هر روز – با تشکر از کلیه – بیش از دو کوارتی زباله از جریان خون خود را پاک و حذف ازبدن به عنوان ادرار. بدون عملکرد کلیه حیاتی این زباله را می یابد و آسیب جدی به ارگاندر بدن شما رخ می دهد می خواهم.

کلیه ها نیز...

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نظارت بر توزیع مواد معدنی مهم.

تنظیم تعادل اسید و قلیایی بدن شما را از تبدیل شدن بیش از حد اسیدی است.

سطح مایع بدن را مدیریت کنید.

سه هورمون ضروری در فشار خون، استخوان ایجاد و حفظ سالم سلول های خون قرمز بهمیان وظایف دیگر.

زمانی که کلیه ها اشتباه

ما در دنیایی پر از مواد شیمیایی و سموم و مواد خورنده چیزهایی است که کلیه های مابیش از حد و آنها را به کار سخت تر از آنها باید نیروی زندگی می کنند. علاوه بر این، کم آبی بدن مشکل برای اکثر مردم باقی می ماند. اگر شما هنوز بهره گیری از پیشنهادات منسم زدایی و نوشیدن مقدار زیادی از تازه، آب فیلتر شده هر روز شما کلیه ها خود را درمعرض خطر، به عنوان بیمار من کشف وندی قرار باشد می تواند.

علائم مشکلات کلیوی ممکن است

کمر درد، به ویژه هنگامی که ناگهانی و شدید است

نیاز فوری به ادرار کردن

خستگی

تورم پاها و دست و پا یا مچ پا

خون در ادرار یا ادرار مشکل

نفخ

چشم های پف کرده

لبه ناخن

مشکلات پوستی

تهوع و یا استفراغ

طعم فلزی در دهان

عفونت ها و سنگ کلیه به دو تا از رایج ترین مشکلات کلیوی هستند. به طور کلی، عفونتهستند به دلیل اشريشيا باکتری به دست آوردن دسترسی به دستگاه ادراری که در آن آنهامی توانند ارتباط با کلیه ها. مشخصات فنی, عفونت کلیه به صورت عفونت ادراری (UTI) وبا آنتی بیوتیک درمان می شود.

سنگ کلیه، از سوی دیگر جامد، مواد شیمیایی که به صورت داخل کلیه سپرده. کم آبی بدن یکی از علل شایع ترین سنگ کلیه است. سنگ کلیه می تواند تقریبا نامرئی به چشمغیر مسلح، بزرگ از سنگ مرمر و یا حتی بزرگتر.

بنابراین شما آگاه از آن هرگز کوچک سنگ کلیه را از بدن در ادرار، منتقل می کند. بزرگترکلیه سنگ را با این حال، در حالب لوله نازک اتصال کلیه ها و مثانه می تواند تبدیل تسلیمکرد. هنگامی که آنها گیر، این سنگ باعث درد شدید می تواند در کنار و یا پشت، خون درادرار، و ادرار کردن مشکل. آن روز یا حتی هفته برای سنگ کلیه به عبور خود، اگر شما درحال تجربه علائم سنگ کلیه بنابراین مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید فرصت حرفه ایطول می کشد.

علاوه بر این، سه نوع بیماری جدی کلیه – نارسایی کلیوی حاد بیماری مزمن کلیه ونارسايي وجود دارد. (توجه: کلمه "کلیه" به سادگی یک اصطلاح پزشکی برای کلیه هااست.)

نارسايي حاد (ARF) می تواند به علت یک آسیب و یا خوردن مواد سمی. ARF پاسخ به طور کلی درمان، به خصوص اگر کلیه ها شدت آسیب دیده است.

زمانی که کلیه ها به تدریج از دست دادن توانایی برای تابع، به طور معمول به علت بیماریمزمن کلیه و یا قطعات، شایع ترین نوع بیماری کلیه است. اغلب بدون علائم ايمني وجوددارد تا وضعیت پیشرفته است. سپس بیماران می تواند تجربه بی حسی و یا تورم در دستو پا, دفع ادرار و تهوع و کم خونی و اشتهای مکرر.

در نهایت، پایان مرحله کلیه بیماری (ESRD) یک بیماری جدی است که در آن هیچ و یا بسیارکمی عملکرد کلیه باقی مانده است، و آسیب به کلیه دائمی است. در این مرحله بیمار درجلسات روزانه دیالیز یا پیوند کلیه به دنبال.

سرطان کلیه در حالی که هنوز مشترک می رسد به افزایش می باشد. در مراحل اولیه چندنشانه وجود دارد. به عنوان پیشرفت سرطان علائم ممکن است خون در ادرار، تب است کهمی آید و می رود، خستگی، کمر درد، و از دست دادن وزن شامل. سرطان کلیه می تواندتحت درمان با عمل جراحی, تابش, و همه فن حریف مواد مخدر بسته به موقعیت و اندازه ونوع و سلامت کلی بیمار.





:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: